Saturday, May 31, 2014

NoName's Official Group

Assalamualaikum . Hah . First time update nie :3 Gementor skit :3 Muahehehe . Nak citer sikit lah pasai kawan2 baik kami . 2013 memang yang paling TORBAIK sekali dalam abad nie . Sebab ? Kami dapat ramai kawan . Tak delah ramai sangat -_- 4 orang ja . 4 orang campur kami jadilah 5 maka terhasilah sebuah Official Group yang kami diberi nama NoName :3 Indah kan nama tuh -_- Pomoyomo sedikit . :0 Apa-ii pon nak citer pasai kawan2 aku yang 4 orang je . Citer ringkas2 jelah kan . Sebelum baca tuh , tekan lah video tuh . Masa baca tuh adelah feeling2 sedih2 sebak2 skit . Konpem nangis baca *Ahli NoName*












Yang pertama sekali . Agen 001. Noor Ain Binti Mohd Yusof . Hah . Dia nie agak menyeramkan sedikit bagi aku . Dalam group ni dialah yang paling serius sekali. Amatlah menyeramkan tapi dia baik . Kadang2 dia sporting dan pemurah juga .Dia ni suka bab2 duit . Mungkin satu hari nanti dia nak amik jurusan perakaunan mungkin . Dia nie suka menjual2 . Hasil keuntungan dia tuh kadang2 dia share lah juge ngan kami yang miskin2 nie. Hehehe. Ain pon sporting juge. Dialah kawan aku yang pertama masa tadika dulu. Dia sekolah kat SMKDB juge . Stay kat area Taman Kaya juge :3 Agen 002 Nur Nadhirah Binti Ibrahim . Beliau ni agaklah cerewet dan gedik sedikit lah . Kadang2 tuh dia suka perasan lah jugak . Tapi bagi aku dia ni agak sporting lah sedikit dan dia agaklah sedikit candid -_- Tahu ape candid ? Aku pon tak tau . Dia skarang ni skolah di SMKDB . Dia stay kat area Taman Kaya -_- Dia ni kalau bab nak bash orang ka nak merepek ka dia nie numbur satu lah dalam abad nie . Agen 003 aku lah . Nanti aku citer pasai aku . Now , Agen 004. Nur Shafiqah Binti Zainol Abidin . Hah . Beliau nie pon agak sporting lah juge . Pemurah, tapi skrang kalau kami mintak dia belanja dia tak kan bagi terus . Dia akan tanya dulu untuk apa kami mintak kat dia . Kalo mood dia baik dia kasi dengan seikhlas hati tapi kalo mood tak baik mao kene belasah ngan dia. Dan jangan tanya kenape -_- Tapi skrang dia suka sentap lah . Aku pon tak tau . Mungkin sebab dia dah matang . Almaklumlah kami 4 orang lagi ni masih kekanakan riang-riangan lagi . Muahehe . Kami gelarkan dia ni . PBL . Piqah Bayan Lepas . Dia nie asal Mentakab Pahang tapi muka dia ala2 ayah dia . Ohsem . Dia nie kalo bab2 loghat penang amatlah juara . Hebat tao . Tiada siape dapat menandingi beliau nie . Dia nie skolah sama ngn aku . SABK MTI -_- Stay area Taman Aor Utama :3 Now , Agen yg last skali , Agen 005 Noor Nabila Shafira Binti Masri . Dia nie baru je masuk group kitorang . Tapi kami dah anggap dia masuk lama dah . Muahehe . Dia ni pon pemurah juge orangnya . Dulu kami suka main sama2 juge . Dia nie lah yang paling hebat bab2 info terkini di Malaysia . Dia nie suka buat benda pelik dan kadang2 tuh dia sorang2. Kami panggil dia Nabila Misteri . Tapi dia tak pernah marah kami panggil dia . Cer kalo Ain kami panggil dia camtu memang kami dah lama kene hempuk bertubi2 . Hehe . Ain jangan marah :3 Bagi aku budak Nab ni lah yang paling kaya sekali . Kalo tgok basikal dia .. Wuu ~ Jelez aku . Amatlah macam Cyclist luar negara punya basikal . Kadang2 tuh kami buat syok dan bajet jugak ngan basikal dia . Tapi dia tak kesah pon . Dia nie baik dan pendiam skit orangnya . Kadang2 tuh tak suka bercampur . Dia nie skrang skolah kat SMKPA . And stay kat area Taman Aor Utama jugee :3 

 Hah . Inilah serba sedikit berkenaan dengan kawan2 aku . Aku sayang dorang . Walaupun kami dah berbulan2 tak bersama, tapi hati dan jiwa kami akan tetap bersama bak kata hazama dalam lagu beliau , Biarpun Jauh Dari Mata Tak Kan Hilang Di Hati :) Hehehe . Aku sayang hampa selamanya sampai lah ke syurga . Wa . Poyo tak ayat aku . Tak suka ? Pergi terjun bangunan klcc -_-Harap kita boleh jadi BESTIE FOREVER UNTIL JANNAH :) Muntah kacang hijau aku tulis benda nie -_- Muahehehe . NoName In My Heart :D

4 comments:

  1. Trimassla buad smua ni..bile bce blik mcm ade lwk mcm ade sedih mcm la tpi aq suke..candid kekekeekeke aq suke gelaran tu..perasan okengla tu aq suda menyedarinya..btw aq suke blog ang nih.. :3

    ReplyDelete
  2. Mestilah . Hang harus menghargai hasil kerja aku yang cumil nie . keh-ii . Welcumess . Bagusla jika hang sudah menyedarinya . Tahniah-ii .

    ReplyDelete
  3. Diamla . Hg suka menjelesi atas segala usaha kerja aku yang cumil nie . Nyahh kauu

    ReplyDelete