Thursday, June 5, 2014

SEKOLAHKU . KEBEBASANKU . I LOVE MY STANDARD SCHOOL

Nieh nak citer pasai sekolah rendah . Wuit . Rindunya . Dari standard 1 sampai standard 6 . Dah macam-ii aku lalui . Seronok gila . Tahun yang paling Havoc dan Gempak sekali ialah Tahun 2013 . Keh-ii . Mula-ii aku nak cita masa aku standard 1 . Jeng-ii . Standard 1 . Memey arh . Masih nerd dan kanak-ii riang lagi . First time aku masuk dunia sekolah rendah nie, aku rasa macam aku ni cumil je . Keh-ii . Darjah 1 . Mula-ii masuk, aku rasa macam aku junior . Cehh . Memang lah junior lagi . Masa darjah 1 aku lah yang paling popular sekali . Masa tuh aku ade banyak kakak angkat . Kakak-ii darjah 6 dulu ramai yang amik aku jadi adik angkat dorang . Masa tuh aku masih tidak mengerti lagi apa itu berangkat-angkatan . Mungkin saat itu aku sangatlah cumil di mata dorang :3 Cehh-ii :3 Bangga sikit . Darjah satu aku takdelah pandai sangat . Aku ingat lagi darjah satu aku dapat nombor 12 PPT . Keh-ii . Hebat apa . Nombor satu sehinggalah sekarang hanyalah dimiliki oleh insan bernama Anisah . Beliau ni teramatlah pandai . Aku pon tak tau dia makan apa . Dia nie terlalu lah putih macam Sir Patrric -_- Dia nie suka tersenyum . Aku tak tau apa masalah dia . Dia ni pon Hot lah juge di kalangan guru-ii disebabkan beliau ni anak cikgu . Dah . Abaikan tentang budak misteri nie . Sambung balik standard 1 tadi , masa sekolah agama pulak, aku ni masih nerd . Takde kawan baik lagi . Aku kawan je ngan semua orang . Kalau kat sekolah agama, aku dan Ain selalu siap buat kerja paling awal sekali . Keh-ii . Hebat tak ? Kadang-ii aku nombor satu siap dulu pastu Ain , Kadang-ii gilir-ii . Kadang-ii sama-ii siap . Aku kawan je ngan semua orang masa darjah satu . Keh-ii . Teringat pulak saat tahun 2008 tuh . Huwaa . Nak nangis ja .

Nieh nak citer masa standard 2 je . Tak banyak pon kisah-ii menarik berlaku masa dajah 2 nie . Masa darjah 2 nie yang paling buat aku terharu ialah aku mendapat 100 markah dalam PAT . Subjek BM Pemahaman . Hebat bukan . Walaupun 100 tapi skrang BM aku tetap cikai . Puih . Hampeh . Macam takda guna ja . Masa darjah 2 aku dilantik menjadi pengawas sekolah . Hooray . Betapa bangganya aku . Boleh la bajet batak senior atasan sedikit . Keh-ii . Aku start jadi pengawas darjah 3 . Darjah 2 hanya lah pelantikan dan percubaan semata-ii . Aku ingat lagi di saat aku dilantik menjadi pengawas sekolah ramai kawan-ii ku yang menjelesi aku . Lantak arh . Rezeki aku . Aku cumil . Aku pandai . Aku dapat nombor 2 . Yang hampa nak jelez sangat pasai pa ? Hampa tuh mak suruh belajar elok-ii tak nak . Pastu tak dapat nak jelez pasai pa . Aku ingat lagi part tu . Ramai yang menjelesi aku . Kesah . Ingat anak cikgu je berhak jadi pengawas sekolah . Anak Encik Hashim Bin Rajimun pon berhak lah . Kelam ja alien-ii yang menjelesi aku tuh . Masa darjah 2 aku pon masih ade banyak kakak-ii angkat . Tapi aku tak heran pon . Masa darjah 2 aku dah mula ade kawan baik . Aku berkawan rapat dengan Ain masa tuh . Keh-ii . Tapi takde lah rapat sangat . Kadang-ii tuh kami bergadoh je lebih . Masa tuh aku suka menangis . Entah kenape . Gedik betol . Lantaklah . Malas aku pikirkan tentang hal nie . Rase annoying je . Masa sekolah agama lak , takde benda-ii yang menarik dan menyeronokkan pon nak diceritakan . Biasa-ii jia . Lalalalala .

Seterusnya , standard 3 pulak . Keh-ii . Di saat menjadi pengawas sekolah . Pakai baju biru , tudung biru , pakai ves . Waa . Rasa official gila . Hebat . Tapi masa tuh aku masih tidak mengerti lagi untuk bertugas . Almaklumlah . Tahun pertama menjadi pengawas . Masa darjah 3 nie , takdelah menarik sangat kisah-ii hidupnya . Rasa annoying je adelah . Tak banyak nak citer untuk Tahap 1 nie tapi kalau Tahap 2 nie memang gempak siut . Lepas ni aku cita . Darjah 3 nie , aku dah mula ade kawan rapat sikit . Aku selalu kawan ngan budaka-ii pengawas je masa darjah 3 nie . Geng-ii pengawas official 2010 lah katakan . Aku dah lupa sapa dia . Errm . Lantaklah . Kang tersedak pulak orang tuh nanti di rumah yang sedang meminumi kopi janda berharga RM2.50 yang dibeli di kedai berhampiran dengan rumah Cik Kiah . Abaikan Cik Kiah tuh , meh nak sambung sedikit . Hurm , Malasnya aku nak type . Bukannya ade kisah menarik pon . Annoying jia . Aku pon dah lupa apa yang berlaku semasa saat aku berada di darjah 3 . Senior Tahap 1 . Hebat bukan ? Sekolah agama pon , takde kisah-ii menarik nak diceritakan . Bosan je . -_- Lebih baik aku teruskan untuk menceritakan kisah-ii yang berlaku di saat aku darjah 4 . Junior Tahap 2 . Keh-ii . Ayuh , beralih ke darjah 4 tahun 2011 .

Jeng-ii . Hah . Tahun 2011 pule . Di saat aku menjadi Junior Tahap 2 dan setahun menjadi pengawas di SKPA . Hah , masa darjah 4 nie aku dah mula ade BFF iaitu diberi nama oleh Encik Ya'akob . Nadzatul Hani Nadia . Waaa . Ohsem bukan nama beliau . Almaklumlah . Orang keyel :/ Kami ni budak Taiping jiaa . Dia nie lah yang paling rapat sekali dengan aku di saat darjah 4 . Setelah insan Teacher Thayamal menempatkan aku di sebelah beliau ketika di dalam kelas 4 Intelek . Waa . Hebat kan nama kelas kami . Kami sangat rapat di saat tuh . Kalau ade masa yang free ataupun cikgu tak masuk kelas ke , kami suka menyanyi . Eh-ii teringat pula kat Pipah kawan aku tuh . Rindunyaaa saat tuh . Kami jugak suka rehat sama-ii . Masa darjah 4 nie kami ade perbezaan sikit terutama sekali di waktu rehat . Kami rehat lambat sikit . Almaklumlah darjah 4 dah masuk Tahap 2 . Lambatlah sikit makannya . Dulu aku dan Hani duduk paling depan sekali hujung dekat ngan pintu masuk . Waa official bukan tempat kami . Asal cikgu masuk , muka kitorang lah yang paling awal cikgu pandang . Hebat , Keh-ii . Kadang-ii aku suka nangis jugak disebabkan budak Hani nie . Beliau nie suka bagi aku jelez . Takpe . Aku tak kesah dah . Aku ingat lagi dulu Hani ni jual cupcake . Sedap wei cupcake beliau . Mak beliau buatkan . Ohsem . Tak silap aku kaler terqois cupcakenya . Hurm , apa lagi eih kisah-ii yang berlaku masa darjah 4 nie . Aku pon dah lupa dah . Hurm . Aku hanya mampu mentype apa yang mampu aku ingat sahaja . Keh-ii . Sekolah agama pon takde apa-ii kisah yang menarik . Selalunya sekolah agama kami krik-ii jia . Skrang kami nak citer pasai Standard 5 . Tahun 2012 . Tahun kedua paling menarik . Nak baca lagi ? Scroll ke bawah sekarang . Hah Nadhirah jangan menguap . Baca dan teruskan scroll ke bawah . Keh-ii . Tersedak Nadhirah di rumah meminumi air kopi cap janda yang dibeli oleh Syaza ketika Syaza berada di kampung . Keh-ii . Berimaginasi sedikit . Scroll !

Standard 5 . Waaa . Dah rase macam senior atasan pule . Keh-ii . Perasan sebentar . Tahun nie tahun mencabar sikit sebab aku ade exam UPKK . So aku tak banyak main sangat . Hurm . Tapi tahun 2012 nie tahun yang paling menggempakkan dan menggumbirakan sekali bagi aku . Aku dan Hani terus menjadi BFF sampai lah akhir tahun . 2012 ialah tahun terakhir Hani kat SKPA sebab 2013 beliau akan berpindah ke Keyel :/ Jadi aku kenelah cari kawan baru . Keh-ii . Dah dapat dah pon . Orangnya yang tengah baca blog nie , dia mesti tengah tersengih-ii skrang . Kann :3 Nadhirah lah :p  Tahun ni aku selalu dipuji oleh Cikgu Asleli . Beliau ni teramatlah garang, serius, bergaya gile . Tiap-ii hari dia pakai baju yang berlainan kaler . Memang ohsem . Kadang-ii mood beliau baik kadang-ii tuh macam Harimau Afrika Barat . Serius . Ni kalau dia baca blog aku nie konpem markah BM aku tak kan menaik . Keh-ii . Dulu ,  Cikgu Asleli ni ajar aku BM . Aku lah pelajar contoh sekali untuk Kelas BM . Keh-ii . Sebab ? Karangan aku selalu dipuji dan kemas . Cikgu Asleli suruh satu kelas rujuk karangan aku . Waa hebat bukan . Terasa seperti artis pula . Teramatlah official sekali karangangku di saat itu . BM Penulisan , aku lah yang paling terer , takde sape dapat tandingi aku . Aku lah juara dalam BM Penulisan . Bukan nak riak tapi ini ialah kenyataan . Keh-ii . Kadang-ii tuh aku pernah lah jugak kene denda ngan Cikgu Asleli nie . Sekali je . Aku tak siapkan Pantun . Aku ni mana lah reti pantun . -_- Tapi sekejap je . Dia denda aku suruh dok kat bawah depan kelas . Depan whiteboard . Masa tuh aku berharap sangat agar Cikgu Habib ( GB kitorang) tak datang melawat kelas kitorang . Fuhh . Nasib baik beliau tak datang kalau tak hancurlah populariti aku sebagai pelajar paling Hot sekali . Keh-ii . Dulu semua budak takut kat CIkgu Habib nie . Beliau ni serius wooo . Takut aku tengok dia . Terutama sekali mata dan kening dia . Wooo . Abaikan tentang beliau . Akhir tahun , hah ini lah part yang aku berjumpa dengan budak dendut Nadhirah tuh . Kami mulalah rapat selepas pemergian Hani . Cehhh . Takdelah rapat sangat . Dalam-ii perapatan kitorang tak sangka rupanya ade orang yang menjelesi aku dan Nadhirah . Erm . Biaqlah . Malas nak mention orang tuh . Nanti tersedak pulak minum kopi janda . Keh-ii . Skarang , kita nak otw scroll ke bawah di mana adanya kisah-ii yang paling menarik sekali dalam dunia nie . Jum . Nak baca lagi ? Jum teruskan menscroll ke bawah . Cepat ! Cepat ! Nadhirah ! Scroll ! :p Keh-ii .

2013 . Wuu ~ Tahun feveret aku nie . Ohsem sangat . Kita mula dari awal tahun sampailah akhir tahun . Okey . Dengan lafaz bismillahhirahmanirrahim , aku mulakan bercerita . Pada zaman dahulu , cehh . Ala-ii citer indon pula :3 Keh-ii . First time jadi SENIOR OF THE SCHOOL . Memang gempak arh . Semuanya kami yang handal . Budak-ii bawahan jadi hamba kami . Kamilah senior yang paling zolim sekali . Masa 2013 Group No Name lah yang paling gempak dan terkenal sekali . Sape tak kenal . SYAZA . NAD . AIN . PIQAH . NAB . Gengster sekolah nombor satu dalam abad nie . Budak-ii semua takut ngan kami . Sebab ? Kami havoc dan gempak . Kami menyeramkan dan sporting malah nama kami walaupun gengster skolah tak pernah sampai ke cikgu disiplin . Keh-ii . Inilah gengste skolah yang patut anda-ii contohi di sekolah anda . Masa 2013 , aku ade sorang adik angkat . Aku tak anggap dia adik angkat aku pon tapi dah dia nie suka rapat ngan aku . Misteri betol kanak-ii ini . Nama beliau Alif . Alif apa tak tau . Aku ade lagi gambar ketika bersamanya . Nanti aku tampilkan bersama . Alif nie sangat sporting . Kalau aku lalu depan kelas 1 Venus mesti ade suara misteri yang mengilai . "Kak Syaza" "Kak Syaza" Waa . Popular bukan . Dah-ii tamat cerita tentang budak tuh . Skrang aku nak citer pasai Qiamullai . Haha . Aku tak reti eja sangat . BM hampeh . Masa Qiamullai . First time kami tido kat sekolah . Memang best . Tahun 2013 dan 2 kali aku tidor kat sekolah . Qiamullai , Biasa je . Malam-ii lepas habis aktiviti kami tak tidoq pon . Malah kami main word search . Bila ustaz ke sape-ii datang , keh-ii  kami tutup toarch light pastu pura-ii tidur . Lepas dah takde dah , kami sambung balik . Kami main sampai la mata terlelap . Pastu kol 2 pagi baru tido . Pastu pukul 4 pagi . Waa . Bilik dah riuh-rendah . " Woi bangunlah " Hahah . Kami dapat tido 2 jam ja . Pukul 4 kami bangun mandi-ii bagai . Pastu bersiap . Punyalah huduh muka kami saat tuh . Nanti aku tampilkan gambar tuh bersama . Masa Qiamullai , senyap je . Hanya ustaz sahaja yang mulutnya terkumat-kamit membaca macam-ii . Kami di belakang sebagai Al-Jemaah tido ja . Haha . Pastu lepas habis Qiamullai kami keluar pastu siapkan barang pastu sarapan . Lepas sarapan kami berfuya-fuya dengan kamera kawan kami yang kami gelarkan beliau ROY . Keh-ii . Sakan kami . Skrang ni kami nak citer tentang perkhemahan tahunan . First time aku join . Rase annoying ja . Tapi memang best . 3hari 2malam . Aku ngan Nad tak satu bilik tapi kami sentiasa bersama kalau ade event apa-ii . Dia yang selalu tunggu aku . Aktiviti-ii semasa perkhemahan memang best gila . Yang paling best sekali bagi aku yang masa kat padang tuh , tapi sayang masa tuh hujan , kalau tak hujan dah lama kami main . Best kot . Habis basah dan kotor baju kami . Maklumlah . Masih kanak-ii riang tuh yang over active tuh . Pastu yang test suara tuh . BOO PERAK BOOM PERAK BOOM PERAK TO BOOM KEDAH . Jerit kuat-ii . Hahah . Memang best gila . Lepas tuh di waktu malam , kami bukannya tido pon . Berjaga sahaje . Pukul brape entah baru tido . Hanya aku , Nad dan  Piqah je yang join perkhemahan tuh dalam group NoName la . Memang best sekali . Yng paling menyeronokkan sekali masa perkhemahan kami bash sorang budak standard 5 yng bajet senior . Haha . Kami gelarkan dia Kacang Buncis . Dah la dendut pakai baju ketat pulak selekeh lak tuh . Haishh . Huduh jadinya . Benci kami . Kami bash dia palu-ii . Whoooo ~ Nie nak citer dalam kelas pulak . Hah . Nie part yang paling best .  Nadhirah mesti teringatkan akan budak yang kami gelarkan budak misteri nie . *Norul Syafiqah* Atau nama glemer dia Norul . Keh-ii . Kadang-ii tuh kami rase kesian juge pada beliau nie sebab beliau ni suka forever alone . Takde kawan . :/ Kesian . Muhun mmberi bantuan kepada beliau menerusi akaun tabung haji yang tertera di skrin komputer anda .Cehh-ii ;3 Dah abaikan Norul . Skrang kami nak citer pasai kelas tambahan waktu petang . Gila penat lah tahun 2013 nie kan Nad, Hehehe . Dah lah pagi sekolah PDP pastu kelas tambahan petang pulak and then sekolah agama lagi  pastu malam tusyen pulak takpun kelas tambahan malam . Perghhh . Penat . Maklumlah 2013 ni tahun kami UPSR . Mestilah kene kerja berat sikit . Kelas tambahan petang biasanya kami biasa-ii je sebab kepenatan . Kalau malam tuh kami riuh la sikit . Sebab energy dah dicharge fully . Kalau waktu malam nie kami suka galak . Terutama sekali Nadhirah dan aku . Kalau Ain asyik dok ngan phone beliau berselfie sahaja . Aku rasa Ain yang mulakan agenda berselfie nie . Hurm . Musykil aku . Nad , dia paling suka aku buat muka Pari-ii Monyet . Kembangkan hidung, Kembongkan mulut dan pipi sekembong-kembongnya . Pastu tangan tuh buat macam seekor burung sedang terbang . Hah , Cer buat depan cermin konpem cermin pecah melihat kehuduhan muka Pari-ii Monyet tuh . Heheheh . Habis cerita tentang kelas tambahan now nak sambung selepas tamatnya UPSR . Waa . Sakan lah kami . Bebas . Boleh buat apa-ii sahaja .  Kalau waktu lepas UPSR nie kami suka lepak kat Koperasi . Keh-ii . Akak ~ Kami suka panggil akak yang jaga koperasi tuh dengan nada yang mengilai . Keh-ii Akak ~ Kami suka lepak situ . Walaupun masa tuh dia buat larangan " JANGAN MEMBAWA MASUK MINUMAN DAN MAKANAN DALAM KOPERASI " Tapi kami tetap berdegil membawa masuk air milo . Dulu lepas habis UPSR kami suka minum air milo je . Tiap-ii hari minum milo . Kembung perut kami lepas minum air milo . Kadang-ii beli pakai duit sendiri kadang-ii ade insan yang baik sponsorkan .  Hah . La ni nak citer pasai Running Man . Memang best main Running Man . Sampai kantoi ngan cikgu . Benci betol aku saat tuh . Kuajar punye cikgu . Dia telah menghalang kebahagiaan kami selepas UPSR . Tapi kami tetap berdegil . Kami tetap main walaupun cikgu tuh dah bagi warning . Kesah . Bapak aku yang bayar yuran sekolah bukan dia pon . Bajet je . -_- Cadburry . Dah la conteng muka kami yang cuties muties nie dengan pen marker . Memang cadburry . Kami kutuk dia pedajaii diaa palu-ii . Padan muka dia . Muahahahaha *EvilLaugh* Hah , lepas serik main running man kami selalu pergi PSS waktu lepas UPSR . Kami bukannya baca buku . Malah kami bermain dan bersuka ria sahaje . Kami selau dok main Saidina Upin Ipin . Best wehh . Kami tambah lawak-ii skit , bank lah bantuan baitul-mal lah . Macam-ii memang best . Pastu kalau kami bosan kami turun dan blah pergi koperasi kacau akak koperasi yang sporting tuh . Pastu kalau malas turun kami dok dalam PSS main sorok-ii . Game yang paling annoying sekali . Almaklumlah . Belum matured lagi dan masih kekanakan riangan . Kadang-ii tuh kami bajet dok atas sofa PSS macam cikgu ja . Keh-ii . Dulu kami suka dok kutuk Ustaz nie .Ustaz Zaki . Dia nie poyo tau tak . Dah la suka buat kerja ikut suka hati dia ja . Menyampah kami dibuatnya . Kalau kami jumpa dia kami suka menyorok untuk mengelakkan diinterview oleh beliau . Rase seperti seorag artis yang terkenal yang cuba melarikan diri daripada peminat dan wartawan . Keh-ii . Port kami dalam PSS ialah kat depan Kampus Astro atas karpet bulu-ii . Hehe . Takpun atas sofa PSS yang official tuh . Kadang-ii kalau tak masuk PSS kami dok dalam kelas  main Jutaria . Keh-ii . Best . Kalau dah malas main kami main game budak-ii takpun kami borak-ii sakan-ii . Takpun main lukis-ii . HeHeHeHe . Best ! . Seronok sangat . Selain daripada Akak koperasi yang kami selalu kacau tu kami suka kacau sorang abang ataupun kami gelarkan beliau sebagai Pak Cik Hazly . Haha . Pak Cik nie termatlah sporting gila . Kami dah anggap macam Pakcik Hazly dan Akak koperasi tuh sweet couple sebab setiap hari kami mesti lawat diorang . Kami yang selalau rapat ngn Pak Cik Hazly jadi kami selalu dapat chance main laptop . On9 FB . Keh-ii . Hanya pelajar-ii sporting seperti kami je yang dilayan oleh Pak Cik Hazly . Geng-ii Saodah sebok je . Bencik kami . Kami kadang-ii tuh suka kacau PakCik Hazly dengan meletakkan kertas ugutan di depan pintu makmal . Kami suka buat macam ni ketika dia tak benarkan kitorang masuk makmal . Perghh -_- Lepas tuh, kami suka main netbook percuma yang disediakan oleh pihak kerajaan kepada sekolah . Dengan netbook tu la kami berselfie dan tangkap gambar . Kununnya untuk kenangan akhir tahun . Hahah . Penuh FB kami ngan Webcame Toy Photo . Hebat . Cumil-ii semua gambar kami . Cool . Mula-ii aku yang start pastu makhluk-ii lain pulak yang sebok dok tiru . Ceihh -_- Puihh . Memang gempak . Tahun2013 nie banyak kenangan pahit dan manis yang aku lalui . Terutama sekali lawatan ke KL-Melaka . Kami pergi Kidzania . Ya Allah . Seronoknya saat tuh . Waa ~ Tahun yang paling menggumbirakan sekali bagi aku . Aku rasa , ini jelah yang mampu aku tuliskan dalam blogger kali ini . Jika ade sebarang salah dan silap mohon diampunkan sesungguhnya yang baik datangnya dari Allah dan yang kurang datang daripada kelemahan aku sendiri . Semoga terhibur semua . Aku sayang SK PENGKALAN AUR . Aku sayang SRAR AL - ERSYADIAH TAMAN KAYA . Hahaha . Klhaa . Ini je yang mampu dituliskan . Memang lah agak nerd sikit blog nie .  Sikit-ii je yang mampu aku tuliskan tentang pengalaman aku di sekolah rendah . Sekin . Terima kasih . Assalamualaikum . Hayatilah gambar di bawah sebelum meninggalkan blog ini . Sesungguhnya , aku rindukan SKPA . Sangat-ii . Palu-ii . I'am Aurian's Ex :) KEEP CALM AND LOVE SKPA PALU-ii :D Hayatilah , gambar-ii yang sangat memilukan dan merindukan serta menyedihkan . Teringat pulakk dengg . Allahhuu .. ~ Ubatilah rinduku ini Ya Allah . SKPA . :)



Gambar ni masa latihan sukan . Nampak tak kami sangat matured .Keh-ii


Alahai . Kanak-ii riang nie main tali skipping .


Nampak tak . Agak candid sedikit di situ .


Yaa . Kami memang kanak-ii riang . Ada bantahan ?


Nadhirah . Aku suka esdit gambar dia bagi jadi macam Awieee . Keh-ii


Hah . Yang ini comel . Masa latihan sukan . Bukannya hujan pon . Edit semata-mata .


Hah comelkan . Comel kan tangan-ii di belakang . Abaikan makhluk yang sedang buat muka cumil tuh . Campak kelapa laut Afrika nanti baru tau .














                                        

Nieh lah ahli NoName :3 Comel semuanya . Rindu saat nie .



Ya . Nad menangkap gambar aku dengan cumilnya . Abaikan yang sebelah tuh . Takde kene mengene di antara hidup dan mati .



HeHe . Nad . Piqah . Syaza Cumil . Nabila . Ain



Nadhirah sedang berfuya-fuya dengan kamera rakannya .



Inilah yang aku citer tuh . Adik angkat aku . Alif . Comel kan . Belakang tuh kakak kandung dia yang sebenar . Keh-ii



R4BI4 . Nmpk tk Nad sedang berfuya-fuya dengan kereta cikgu kami . 



Ain yang sedang berfuya-fuya dengan kamera aku . Keh-ii



Aku dan Nad sedang menikmati Chezzy Wedges dan Rujak bersama-sama . Belakang tuh beg dia . Kaler coklat . Sama ngan aku punya kaler beg . Keh-ii .



Nampak tak betapa cumilnya insan ini . Keh-ii . Abaikan yang dibelakang tuh .



Piqah yang sedang berfuya-fuya juga . Besarnya lens kamera tuh .



Nadhirah menangkap gambarku dengan penuh stylenya . Abaikan makhluk-ii lain di belakang .



Gambar ni agak blur skit . Nadhirah memang nak kene dengan aku .



Ini Nab dan Ain . Keh-ii . Mereka bagaikan adik beradik .



Inilah Shafiqah . Ataupun Piqah . Beliau sedang menikmati nasi ayam yang murah-ii .Keh-ii .



- PEMBERITAHUAN -
Gambar-ii seteruskan akan aku tampilkan nanti . Qiamul-lail dan webcame toy . Nanti aku akan upload masuk dalam blog yang indah dan cumil nie . Sekian . Harap Maklum . Trimas .



Bersambung ...


3 comments:

  1. Wahahahahahhahaha giler best la blog ang..aq rse ni lah yg pling best..asal aq sorang yg kne scroll ke bwh..ngek :P wehehehehhe ...tergelak berok kalah berok brazil..muehehehe

    ReplyDelete
  2. Haha , Memang lah . Dah hang je yang aku selalu kongsi idea blogger ngn hang -_-

    ReplyDelete