Monday, June 2, 2014

EXO :3 KEEP CALM AND LOVE EXO :3




Haaa ~ Hampa kenal Group ape nie ? Tak ? -_- Nie EXO lah . Ramai dah yang kenai . Aku dulu takdelah minat sangat ngan Kpop-ii nie . Tapi entah lah . Tibe-ii je aku minat . -_- Baru je lah aku menjejaki dan mendalami dalam minat Kpop nieh . Bagi aku, EXO lah yang paling popular sekali . Memang yang paling popular sekali kat sekolah aku . Ramai yang dok nyanyi-ii bawak gambar-ii EXO . Aku pon selalu lah jugak join dorang . And then secara tiba-ii aku juga meminati EXO . Yang paling aku terguda sekali bila forst time aku tengok Chanyeol . :3 Fuhhh . Melting aku . PARK CHANYEOL :3 Dia tinggi . Comel . Suka Rap :3 Aku SUKA :3 CHANYEOL & XIUMIN . Yang paling aku minat lah . Aku akan terus meminati dan mengikuti perkembangan dorang . Tapi aku tidak akan lalai dengan terus meminati dorang . Ingat Allah juga :) Itu yang paling penting . Kemudian RASULULLAH , mak abah aku , family , kawan-ii , rakan-ii karib , saudara-mara dan tidak ketinggalan juga EXO :) EXO . I Always Support You :3 ILYSM EXO :) EXO-K & EXO-M . You're Always In My Heart . Lagu dorang semua best-ii . Tarian dorang pon agak rancak . :) Aku jugak ade banyak lah jugak save gambar dorang dalam fon dan lappy aku . Yang paling banyak sekali CHANYEOL lah :) Harap-ii lah aku dapat berjumpa ngan EXO satu hari nanti . EXO datanglah Malaysia . Nak Selfie ngan Korang :) KEEP CALM AND LOVE EXO :)

 Ahli-ii Kumpulan EXO :-


EXO-K :- Sehun . Baekhyun . Chanyeol . Suho . D.O . Kai



EXO-M :-  Kris . Tao . Chen . Lay . Xiu Min . Lu Han 


No comments:

Post a Comment